Tässä sitä ollaan, maha pystyssä edelleen vaikka luulinkin jo pikkuisen syntyvän ennen maagista laskettua aikaa. Mutta toisin kävi. Tosin menkkakipumaista tunnetta on ollut viime päivät, ja alapäässäkin välillä vihloo enempi ja vähempi. Viime neuvolakäynnin yhteydessä kävin lääkärillä, kun epäilivät masuasukin olevan liiankin iso, lääkäri mittasi kohdunpohjan korkeuden 3cm lyhyemmäksi kuin terkkari, ja sanoi ettei lapsi hänen mielestää NIIN isolta vaikuta. Mutta toivoi silti pikaista synnytystä :) Kohdun suu oli 2cm auki ja kaula lähes kokonaan hävinnyt ja pehmeä, joten otollista olis jo lapsen tulla. Mutta mikäs sen tuolla lämpimässä masussa on köllötellä ja kiusata äippää tökkimällä ja pyllyilemällä :D

Muuten olen voinut suhteellisen hyvin. Kävely tuottaa jo vaikeuksia aika-ajoin, ja tunnen itseni Ahtisaareksi vaappuessani eteenpäin kaupoilla. Isäntä saa välillä odotella että lyllerrän hänen luokseen, kun myös askellukseni tahti on hidastunut. Mutta ensimmäistä kertaa olen äärimmäisen ylpeä mahastani ja jopa olen alkanut nauttia siitä, että minua ei pidetä minä tahansa naisihmisenä maailmassa, vaan se että ihmiset antaa tietä kävellessäni jonkin ohitse, ja monet mummut jaksavat vain hymyillä minulle. Toisaalta se jatkuva tuijottaminen ottaa päähän, mutta on sitä itsekkin tullut harrastettua kun jonkun mammamahaisen on joskus nähnyt... Joten sallittakoon se heille :)

Oma äippäni alkaa vaan raastamaan mun hermoja soittamalla mulle joka päivä, ja jos en heti vastaa, niin tulee sen sata viestiä ja uutta soittoa. Jos vaikka laitoksella sattuisin jo olemaan. Puhelimeenhan täytyy vastata vaikka nukkuu, on suihkussa, pihalla koiran kanssa, puhelimesta on akku loppu tms. :D Mutta hyväähän se vain tarkoittaa. Välillä pitää rautalangasta vääntää, että soitetaan kyllä kun lapsi syntyy. Ei se lapsi ehdi aikuiseksi asti, vaikkei ihan samalla sekunnilla soiteta kun ekat supistukset tulee tai lapsivedet menee.

Joten eiku lisää siivoamaan, saunomaan ja sekstaamaan ni eiköhän se mukelo kohta luovuta ja tule odottavien vanhempien syliin ihailtavaksi :)