Moi :)

Mä alan huolestua siitä, että mun paino on alkanut pudota aikalailla. Oon pari viikkoa syönyt lähes vain appelsiineja ja muita hedelmiä, joihin mulla on suunnaton himo. Olen yrittänyt ihan normi ruokaakin syödä, mutta muutama haarukallinen ja vatsa on täynnä. Tosin mulla on ihan hyvä olo, eikä pahaa oloa lainkaan :) Vatsakivutkin on erittäin vähäisiä. Mutta ne appelsiinit <3 Tosi moni ruoka etoo, mikä on harmi, koska ennen olin ruoan suhteen ihan muuta kuin nirso. Kaikki meni, ja vielä vähän ylikin. (Mikä näkyy vatsamakkaroissa xD )

Toisaalta olen tyytyväinen siihen, että paino ei ainakaan vielä nouse, mutta yli 3kg painon lasku kuulostaa paljolta. Ei se muuten, mutta ne on pudonnut alle kahdessa viikossa.

Eilen tein laskiaispullia, ja ne kyllä maistu! Jääkaappiin jäi muutama, eikä ne enää maistu :D Erikoinen on ihmismieli.
Eilen komensin isäntää kuin pikkulasta. "Älä tee sitä noin, katso nyt mitä sotkua teet, olisit nyt nätisti, rauhotu, älä, älä, lopeta". Musta on tullu joku äiti miehellenikin. Kohta se varmaan muuttaa muualle mun raskausajaksi :D Ei ihme että me ei enää nähdä juuri lainkaan, kun se tarvii omaa aikaa mun mielialojen ja juuri niiden ruokahalu juttujen takia. "Etkö sä vois päättää mitä syöt. Ensin pyydät tuomaan kiiwiä, ja kun sitä saat haluatkin tomaattia. PÄÄTÄ!!!!" Näin meillä :D

Tänään on mitä kivoin keli ulkona, kuin kevät! Aurinko paistaa ja keli on nollassa. Koiran kanssa oli kiva olla lenkillä ja nauttia ulkoilmasta. Nyt se kiskoo hirvensorkkaa että rouske käy. Hitaanlainen tuo aamupala koiralla, ei iha heti syödä ;) Ompahan tekemistä...

Tekemisestä puheenollen, mun piti olla ahkera ja tehdä työjutut valmiiksi sekä siivoilla ja pestä pyykkiä. Vain yksi koneellinen on ehtinyt koneeseen ja kello on kaksi päivällä :D Ei kai muu auta kuin mennä puuhastelemaan!