Oudot tuntemukset ovat saaneet seuraa tämän aamuisesta ehkä plussa r-testistä :) viiva siinä oli, haileampi tosin kuin viereinen, mutta oli kuitenkin! Mun sydän löi miljoonaa kun se viiva tuli siihen heti. Kipitin alakertaan, takas yläkertaan... Mietin ja pohdin voisiko se olla... Luin tuloksen ainakin sata kertaa. Kun kymmenen minuuttia oli kulunut, uskaltauduin alakertaan odottamaan isäntää ulkoa tikku kädessäni...

Kun hän tuli sisälle, mun sydän ei enää pysynyt tahdissa ja mua rupes itkettää. Isäntä toki heti kysy miks en nuku vielä kun voisin. Ja tietysti huomas että jokin vaivaa. Pyysin häntä katsomaan tikkua, ja vastaus oli: mitäs tää nyt sitte tarkottaa. Mä sanoin et, mitä luulet :D Sit mä totaalisesti rupesin itkemää ja tärisemää. Mut halattiin ja hymyiltiin siinä hetki. Mä jäin tikku kädessä kotiin isännän lähdettyä töihin. Olisin saanu nukkua vielä pari tuntia, mut uni ei tullu. Jännitys on NIIIIIIN valtava.

Viikonloppuna teen uuden testin, ja jos tulos on positiivinen niin sitten soitto neuvolaan :)

Erityistä tässä on se, että kaalilaatikko (entinen yök) maistuu mitä parhaimmalle. Ja tänäänkin pahaolo yllättää mut, mutta mitään ei onneksi tule ylös... Päänsärkyä on ollu taas tänää ja eilen illalla. Ja kevyttä nuhaa eilen ja tänään.

Mutta voiko ihminen olla enää onnellisempi? :) Toivon kovasti että hailakka viivani muuttuu vahvaksi, ja viiva vahvaksi lapseksi :) <3