Neuvola-aika varattu 27.2 :) Jännittää ihan sikana, jotenki mul on pasmat iha sekasi. Tää kaikki on nii uutta...

Tänää oli aika kiusallinen tilanne töissä, kun mun ns "pomo" ei tiedä mitään näistä mun pco-jutuista eikä vauva-haaveista. En oikeen oo halunnu kertoo... Tänää se eka jutteli mulle ens syksystä ja et miten voitas firman tulosta parantaa. Sit se pohti et  jos meit olis useempi ku kaks ni olis helpompi jakaa kiireisiä töitä jne. Ja samaan hengenvetoon se sano, et onneks sentäs mä oon siel, ettei sen yksin tarvii kaikkii hommii hoitaa. Tuli vähä... Syyllinen olo jotenki. En siinä muutaku mumisin jaa jotaki. Sitte päivemmäl me naureskeltii tyhmille työjutuille ja sen päiväsille työmokille, ni se lohkas et mä oon outo tapaus, tosin se vois ymmärtää mua jos olisin pieniin päin...  Mitäs siin sitte ku käänsin pääni toiseen suuntaan ja "heh heh, joo..." Oo siinä sitte. Mut oon aatellu et vasta rv 12 kerron, ellei asia jostain syystä tule puheeksi.

Tänää on mun ja isännän vuosipv. Alunperin piti yhdessä mennä ulos syömää ja viettää aikaa yhdessä. No kuis kävikää, mentiinkin yhteisestä sopimuksesta eilen raflaan ja tänään vietänkin illan yksin, kun "kerran mitään menoa ei ole ni hänhän voi jäädä ylitöihin. tekemään omia töitä" (työ + harrastus = sama asia) No, eipä tuo haittaa, olishan se ilta ollu kiva viettää muutenkin, kun kerrankin itse pääsin ajoissa töistä... Koira kainaloon ja telkka auki :)

Mul on raskausoireen jääny aika vähäisiks. Tosin tissit ne vaa aina on kipeet. Muuten ei mitää mainitsemisen arvoista...

Ei muuta kuin kevättä odotellessa :)